de uiterste zoeken - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van peter Pennings - WaarBenJij.nu de uiterste zoeken - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van peter Pennings - WaarBenJij.nu

de uiterste zoeken

Blijf op de hoogte en volg peter

17 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Knysna

Na het quad avontuur doorrijden naar de hoogste brug ter wereld voor bungy jump .Kloof van meer dan 250 meter met een koord can175 meter.
Mij niet gezien maar de boys moesten zonodig.
En daar sta je dan net twee puberende jongens, vol van de adrealine, thuis een vrouw waarvan je weet dat die doodsangsten uitstaat. Wat moet jè doen?
Accepteren en ondersteunen.
Achteraf een ervaring voor het leven vastgelegd voor en door hun voor vrienden en nageslacht. Een onderdeel om af te strepen van hun persoonlijke bucketlist. Op mijn lijst stond ie niet op.

Op dit moment zitten we inmiddels in krysna, rustig in een modern appartement en hebben de eerste walvissen gespot.
Afwachten wat de komende dagen nog gaat brengen.
Op jurgens bucketlist nog steeds met haaien zwemmen; de mijne uit walvis spotten.
We gaan het meemaken