11 uur lang Istanbul AirPort - Reisverslag uit Yeşilköy, Turkije van peter Pennings - WaarBenJij.nu 11 uur lang Istanbul AirPort - Reisverslag uit Yeşilköy, Turkije van peter Pennings - WaarBenJij.nu

11 uur lang Istanbul AirPort

Blijf op de hoogte en volg peter

27 Augustus 2017 | Turkije, Yeşilköy

We wisten het van te voren al dat onze terugvlucht via Istanbul een tussenstop van 11 uur zou zijn. Je stelt je er op in maar blijft lang. Zondag morgen 04:00 uur aankomen en s'middags 15:00 vertrekken. Gelukkig in het vliegtuig een uur of 4 kunnen slapen.
Vliegen met Turkish Airlines intercontinentaal is goed: goede maaltijden, dekentjes, kussentjes, nieuwe films. Dat is wel uit te houden. Moeilijker is het je 11 uur op een vliegveld te vermaken, zeker als je bij een gate ligt te slapen en dan na een uur weggestuurd wordt. Maar goed nog een paar uurtjes en dan naar Amsterdam.

De jongens zijn vrijdag avond nog tot laat in Kaapstad uitgeweest. Het was druk op vrijdagavond. Volop barretjes met dansende en plezierhebbendr mensen.
Hoorde ze om half vijf binnenvallen, heelhuids. Een ervaring rijker en aanzienlijk wat geld lichter. Gaat ze redelijk af, geld uitgeven.

Ik heb net hun laatste vakantiemaaltijd betaald. Ik vind het mooi geweest.
Ervaringen opgedaan en met elkaar gedeeld. Veel gezien en er ook nog wat van opgestoken.

Het geld mag dan wel op zijn de herinnering blijft en het was voor ons alle drie het dubbel en dwars waard.

• 27 Augustus 2017 - 14:26

Geert-Jan:

Nou Peter. Het waren leuke verhalen om te lezen en jullie avonturen te volgen. Tot snel weer in jullie oude vertrouwde omgeving en slapen in jullie eigen luxe bed.

• 28 Augustus 2017 - 13:28

Trudy:

Wij hebben jullie avonturen ook op de voet gevolg. Een hele ervaring rijker voor zowel jou als voor de jongens.
    Hopelijk nu weer heerlijk thuis en slapen in jullie eigen warme bed.
    We praten zaterdag nog wel bij.

Gr. Chris en Trudy.