Apart - Reisverslag uit Voëlklip, Zuid-Afrika van peter Pennings - WaarBenJij.nu Apart - Reisverslag uit Voëlklip, Zuid-Afrika van peter Pennings - WaarBenJij.nu

Apart

Blijf op de hoogte en volg peter

20 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Voëlklip

Apart is het om 13500 km van Oss op het zuidelijkste puntje van Zuid Afrika te staan met je twee zoons.
Apart is het om 4 uur later in Hermanus van de kant af walvissen te spotten.
Apart is het nu achter in de auto te zitten, dit verslagje typend terwijl je zoon je dwars door Afrika rijdt.
Apart is het om al schrijvend appjes te ontvangen van familie die vandaag 24 jaar getrouwd is en waar ik bij was.
We moeten uitkijken dat we het niet meer apart vinden.
We maken veel foto's om later te herinneren hoe apart het was.
Ik probeer te genieten van elk moment ik heb.
Dankbaar en enigszins emotioneel dat dit allemaal mij overkomt.

Gewoon boffen !!!

• 20 Augustus 2017 - 19:05

Els:

Ja Peter dat is voor mij Afrika,bedenk hoe je leven hier is. Voor mij is Afrika Emotie, dankbaar wat ik hier heb en wat ik daar kan beleven. Je verslag is erg leuk en zo bijzonder met jouw jongens dat mee te maken. Om nooit te vergeten Geniet er nog van .

• 21 Augustus 2017 - 18:47

Geert-Jan:

Peter, een belevenis om nooit te vergeten. Een herinnering die blijft