De laatste avond - Reisverslag uit De Waterkant, Zuid-Afrika van peter Pennings - WaarBenJij.nu De laatste avond - Reisverslag uit De Waterkant, Zuid-Afrika van peter Pennings - WaarBenJij.nu

De laatste avond

Blijf op de hoogte en volg peter

25 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, De Waterkant

Morgen middag weer naar huis,
Tis goed geweest, vandaag de hele dag geshopped in Waterfront, het luxe uitgaans en shopping gedeelte van Kaapstad, een wereld op zich. Luxe winkeltjes van Zara tot Armani en van h&m tot Adidas. Daarnaast eettentjes te kust en te keur. Alle soorten fast food tot ware delicatessen, mac donalds tot luxe sushi tenten.
Nog bij het voetbal stadion van Kaapstad geweest en daarna met de auto weer terug. We hebben er een dikke 3400 km op zitten. Vanavond nog uit met de jongens en morgen zien we nog wel.

01:00 Ik ben inmiddels terug uit het bruisende nachtleven van Kaapstad. We hebben geluk, het is vrijdag en pay dat voor de meeste zuid Afrikaner. Volop genieten dus. Overal feest, ongedwongen en onbezonnen .
Dit moet een feest voor de jongens zijn, daar hoor ik deze keer niet bij. Ze moeten ongestoord van Kaapstad nacht kunnen genieten zonder mijn " wakend" oog.
Ik heb ze nog even de spelregels uitgelegd en zijn weer vertrokken nadat ze mij netjes bij het Appartement achter gelaten hadden.
Zie ze morgen wel verschijnen.