Zwaar weer in Tsitsikamma - Reisverslag uit Stormsrivier, Zuid-Afrika van peter Pennings - WaarBenJij.nu Zwaar weer in Tsitsikamma - Reisverslag uit Stormsrivier, Zuid-Afrika van peter Pennings - WaarBenJij.nu

Zwaar weer in Tsitsikamma

Blijf op de hoogte en volg peter

16 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Stormsrivier

We liggen nog op bed. We zijn nu bij het Tsitskamma natuurreservaat en het wordt vandaag maar 14 graden met veel regen. Vannacht echt koud geweest, schat een graad of 6. Ze houden daar hier geen rekening mee, centrale verwarming kennen ze niet. Een tafelventilator kacheltje en een gietijzeren plaat die heet wordt is alles waar we het mee moeten doen. Gelukkig hebben we wel wat warme kleding bij, maar het houdt niet over.
We zitten hier overigens wel schitterend. Hebben een soort maisonnette midden in de natuur van een klein 50 m2. Kijken tegen de bergen van het Tsitsikamma aan. Een heel ander stuk van Afrika, veel groener, meer bergen. Heeft wel iets van Oostenrijk weg.
Vandaag willen we er toch op uit. Wandelen en kayakvaren.
Eerst kijken of we jurgens koffer openkrijgen. Er is iets met zijn slot en hij kan er nu niet in. Een uitdaging op zich.

• 16 Augustus 2017 - 14:38

Loes:

Maar lekker een dikke trui en en dicht bij elkaar gaan zitten dan komt t wel goed mannen.
    Veul plezier nog en tot het volgende verslag..
    Groetjes van ons!!xx

• 16 Augustus 2017 - 17:11

Geert-Jan:

Elke keer weer leuk om te lezen. Tip misschien volgende keer een echte foto van wat jullie zien of gezien hebben ipv de weersomstandigheden.
    Ik blij nog wachten op een verhaal geschreven door David of Jurgen. Kijken hoe zij het beleven. Goede reis verder en tot het volgende verslag

• 18 Augustus 2017 - 20:27

Trudy:

Weer leuk om te lezen, maar ook ik mis de foto's
    van waar jullie zijn. En de verhalen van David en Jurgen.
    We blijven jullie volgen. Liefs van ons