Ziek - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van peter Pennings - WaarBenJij.nu Ziek - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van peter Pennings - WaarBenJij.nu

Ziek

Blijf op de hoogte en volg peter

11 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Vandaag de hele dag ziek achterin de auto gezeten, gelegen gehangen. Vanmorgen toen ik wakker werd voelde ik het al. Kramp en beroerd. Ben vanmorgen wel begonnen met rijden maar na 10 minuten kwam het er allemaal uit. Kip van KFC. Mijn keuze. Ik wilde hier perse een keer naar toe. Nou ze bekijken het voortaan maar. Eens en nooit meer. Vier van die grote hompen slecht gepaneerd en slecht gebakken vette kipstukken. Heb vandaag het eerste stuk van de panoramaroute meegemaakt. "Gods window". Nou god heeft me op zijn slechtst gezien. Zoals gebruikelijk vinden de jongens dat ik overdrijf. Ik weet wel beter. Gelukkig kan David rijden. Die heeft de hele dag gestuurd langs alle mooie dingen van de route. Pilgrims rest de drie rondavels watervallen en grotten. Om 16:00 in palaborwa, 2 km van een gate van het kruegerpark. De receptie heeft aangeraden om om 6: 00 bij de gate te zijn. Een enthousiaste man en eigenaar van het guest house. Hij gaat het eerste stuk morgen zelfs mee.

Hoop dat ik beter ben