s'avonds bij Johannesburg - Reisverslag uit Parkview, Verenigde Staten van peter Pennings - WaarBenJij.nu s'avonds bij Johannesburg - Reisverslag uit Parkview, Verenigde Staten van peter Pennings - WaarBenJij.nu

s'avonds bij Johannesburg

Blijf op de hoogte en volg peter

09 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Parkview

Tis half augustus, maar begint om 18:00 al donker te worden. Gezwommen in "ijswater" leek het. Het niet verwarmde zwembad. Lekker warm douchen. Het koelt hier savonds wel af. We moeten zelfs de kachel aan. De jongens hebben het even gehad. Een schoonheidsslaapje. Is aan mij niet meer besteed. Kan er ook nog niet de rust voor vinden. Vanavond uit eten bij Moho, een bekend restaurant bij Zoo lake, Marrokaans lamsvlees, Oost-Afrika currie, zuid Afrikaans ossenstaart. We gaan het beleven. Lange broek en trui. Dit wordt een doe en zeker geen lig vakantie. That's the way i like it